یک روز که برای خرید به یک پاساژ جدید رفتم، آنجا به این توجه کردم که چه عاملی هایی در ویترین مغازه ها من رو به وارد شدن و دیدن داخل آن مغازه ترغیب میکند. کم کم کنجکاوتر شدم و با دقتتر جزییات ویترینها را بررسی کردم. بعد از مدتی متوجه شدم چیدمان و دسته بندی و رنگ بندی در چند ویترین خیلی بیشتر رعایت شده و با یک نگاه میتوان به راحتی درک کرد که این یک فروشگاه متفاوت است.
در مسیر برگشت به ذهنم ایده این دوره رسید. چون دیدم خیلی دوستانم که جدی در کار آموزش و تولید محتوا هستند میکنند. مشکل ارائه جذاب تر محصول و یا دوره آموزشی خود را در سایت دارند، ولی خیلی وقت ها کار ارزشمند آنها به چشم نمیآید.