فکرهایی هست که از ذهن من هم گاهی عبور می‌کند(۱)

گاهی دچار تردی می‌شوم. بیشتر به این می‌اندیشم که قرار است چه اتفاقی بیفتد؛ وقتی هر‌هفته متنی در سایت خود می نویسم. مخاطب‌هایم چه ذهنیت و دیدگاهی نسبت به‌من دارند. و با خواندن پست‌هایم چقدر می‌تواند به سفارش طراحی سایت اضافه کنند.

 

من هم مثل همه باید به معرفی کارهای خودم بپردازم و وقتی برای معرفی طراحی سایت بگذارم و روی رزمه‌سازی کار‌ کنم و اموزه‌های تخصصی و کارهای جدید را با مخاطبان خود شریک باشم.

 

این فکرهایی هست که از ذهن من هم گاهی عبور می‌کند. ولی من اهمیت به آنها نمیدهم و تجربه شخصی که در کسب کار و زندگی دارم را منتشر میکنم.

تولید و انتشار محتوا تمایز ایجاد می‌کند

بله ! در این بازار  پر رقابت و داغ طراحی وب سایت متمایز بودن است که باعث شناخته تر شدن برند شخصی می‌شود. و این نکته ای هست که خیلی ازش غافل می شوند .  تمایز را در رنگ و لعاب دادن  رزومه و  ویترین سازی می دانند در صورتی که وقتی من تولید محتوا کنم  آن « طراح وب سایتی می‌شوم که محتواگر هست».

این جا ارزش تولید محتوا برای  من مشخص می‌شود . و مخاطب با شناخت بیشتری و خیلی راحت تر من را انتخاب می‌کند.

 

در دنیایی که همه می خواهند خاص باشند، تو اگر خاص نباشی، خاصی. به واقع تو خاص هستی و لازم نیست نیرویت را برای خاص شدن هدر دهی.

مسعود ریاعی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *