هنر باحال بودن + یک ویدئو جالب

وقتی صحبت از روش‌های فروش و افزایش مشتری می‌شود  همیشه راههای کلیشه ارایه می‌شود و همه، آنها را انجام می‌دهند ولی مخاطب باهوشی که می‌خواهد پول خرج کند متوجه این روش‌های گول زننده می‌شود و از ما دور می‌شود

به نظر من  همیشه مخاطب و مشتری، شخصی را که از نظرش باحال هست برای خرید انتخاب می‌کند.  این باحالی فقط به فن بیان، سایت شیک، لوگو شکیل، حتی تخفیف دادن‌ها و خصوصا دیجیتال مارکتینگ  نیست به نظرم با حالی به بخشندگی در آموزش و تولید محتواست.  این که ما محتوا را به مستقیم خاطر پول تولید نکنیم .

اگر مثلا درباره تعمیر بمب اتمی مقاله ای می نویسیم هر آنچه که تجربه داریم را نشر دهید نگران نباشیم مخاطب برای تعمیر بمب اتمی خود حتما با ما تماس خواهد گرفت .

با حال باشید و برای انتقال حس خوب محتوا تولید کنید. شک نکنید مخاطب شما را پیدا می‌کند

2

21 پاسخ

  1. با این حرف خیلی موافقم” که محتورا رو تواید کنیم و نگران نباشیم که مخاطب با ما تماس خواهد گرفت یا نه” ممنون از محتوای خوبی که بدون چشم‌داشت منتشر می‌کنید.

    1. سلام ممنون از شما بله این تجربه خیلی دلنشین هست

  2. دقیقا من بعد از میلیون‌ها تومان خرج کردن در حوزه آموزش به این نتیجه رسیدم که باید فقط خودت باشی

    تو کپی نمیتونی باشی
    تو در آفرینش خداوند یکی هستی پس وقتی خودت باشی به ذات خودت نزدیکی و ابتدای خط آفرینشت

    به خدا نزدیکتری بنابراین…

    1. ممنون مهدی انصاری عزیز بله این باید رو درواسی با خود را کنار گذاشت و به راحتی نوشت و انتشار داد

    1. ممنون خانم شایان فر نوشته های شما سرشار از محبت و زندگی هست

  3. چه مطلب جالبی آقای قائدی
    انسان متقاعد میشه به بخشندگی و یک جا همین بخشندگی منبع بزرگ‌مالی و معنوی رو برات باز میکنه
    مرسی از مقاله خوبتون

    1. دقیقا همینه در مدار خیر رسوندن خیلی به آدم خیر میرسه
      من خودم هیچ وقت جایی تخفیف نمیگیرم و به جاش از دنیای نامحدود ده برابر بیشتر طلب میکنم

  4. اگر هم به فرض محال مخاطبان سمتمون نیومدن ما ضرر نکردیم چون کمک کردن خودش به تنهایی حال آدمو خوب میکنه. این حال خوب نتیجه اون ذهنیت زیبای اون آدم باحاله وجودمونه

  5. آففرین همینطوره اگه در ارائه محتوامون سخاوت به خرج بدیم و خیلی از تجربه های خودمون رو که شاید براش وقت زیادی گذاشتیم تا بهش برسیم رو به مخاطبامون ارائه بدیم و هدفمون کمک کردن به آدمها باشه ،،اونوقت میشیم یه آدم باحال که مخاطبامون دوستش خواهند داشت و دیر یا زود میان سمت ما..

  6. سلام
    عالی بود آقای قائدی.
    شما دقیقا همینطور هستید، در آموزش و کمک به دیگران سخاوتمند هستید و هیچ چیزی رو دریغ نمی‌کنید.
    ممنون

      1. سلام ممنون از توجه شما میخواستم بگم تخصصی ترین موارد را هم نیاز به تولید محتوا دارد

  7. خیلی عالی بود سعید
    برام خوندن از تجربیات یک طراح سایت خیلی ارزنده است.
    خصوصا طراح سایتی که دید محتوامحور داره
    موفق باشی

      1. دقیقا…
        ما با کار کشیدن از ماهیچه هامون اونهارو تموم نمی کنیم بلکه قوی ترشون می کنیم.
        انتقال دانسته هامون به دیگران و صفت بخشندگی مارو تو خطر نابودی نمیندازه بلکه این ها رمز ترقی و تداوم در مسیر مورد نظرن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *