وقتی صحبت از تولید محتوا میشود اولین نکته هایی که مورد توجه قرار میگیرد تعداد کلمات و سرفصلها و بخشهای محتوای تولیدی هست .ولی نظر من این هست که برای شروع بهتر است از این چهار چوب ها و الگو کمی فاصله بگیریم .
محتوا را برای تاثیر گذاشتن تولید کنیم خیلی پیش آمده که یک جمله و یا یک پاراگراف ما را به فکر فرو برده یا به خودمان گفته ایم که این طور هم میشود فکر کرد .
خیلی وقت ها ما زور میزنیم که محتوایمان حتما فلان تعداد کلمه باشد و اصلا برای پرکردن آن تعداد کلمه شروع می کنیم و غافل از این که تاثیر محتوا ارزش دیگری دارد و بازخورد مخاطب به آن بیشتر است.
من این مورد را در سایت خودم تجربه کردم و الان با ۳۰ نوشته ای که منتشر کردم بازخورد های خوبی گرفتم .
این هم آمار بازدید سایت من که گاهی برای خودم هم جالب است که این نوشته های من برای کسی مگر جالب است!
11 پاسخ
چقدر به این مطلب شما تو این لحظه احتیاج داشتم متشکرم جناب قائدی عالی بود
خیلی عالیه من خیلی از نوشتههاتون یاد میگیرم.
فقط یه جا لینکش رو بگذارید ممنونتون میشم نه صد جا????????
باشه ????
عالی و آموزنده و انرژی بخش مثل همیشه
ممنون حسین جان
محتوا را برای تاثیرگذاری تولید میکنیم????????
دقیقا این حلقه گم شده خیلی تولید کنندگان محتواست
از این که خودتون هستید خیلی خوبه
شما شجاعت دارید که با چش های خودتون دور و اطراف رو نگاه می کنید و این نوشته هاتون رو خواندنی می کنه
ممنون از شما خانم حاجی زاده
شما شانس داری????????????????
????????????