روش‌های من برای غلبه بر بی‌حوصله‌گی

همیشه ساعتی از یک هفته  وجود دارد که من حوصله هیچ کاری ندارم و نیروی انرژی های منفی بری نیروی های مثبت غلبه می‌کنند و من حالت  خنثی و بی هدفی را می‌گیرم در این وقت ها من کارهایی مثل این لیست را انجام می‌دهم:

  • تولید یک محتوا
  • دیدن یک فیلم در یک ژانر متفاوت
  • پاک کردن پیام‌ها قدیمی در پیام‌راسان
  • خارج شدن از کانال ها و گروه‌های بی اثر
  • آنفالو یا ساکت کردن پیج‌هایی در اینستاگرام
  • حذف کردن اپلیکیشن های و اضافی از روی گوشی
  • خریدن یک هدیه برای خودم
  • شروع خواندن یک کتاب جدید
  • صحبت کردن با دوستان
  • خواندن مطالب سایتهای دوستان
  • نوشتن هر چیزی که در فکر من می‌گذرد و من را اذیت می‌کند.
  • تغییر جای میز کار
  • گوش کردن به پادکست غیر آموزشی
  • خوردن یک وعده غذا از بیرون
  • انجام دادن کاری کوچک عقب افتاده
  • و مهم تر از همه فکر کردن….

12 پاسخ

  1. جالب بود. پس تلاش می کنید برای محو کردن موارد غیرضروری.
    جابجایی میز هم خیلی خوب بود. ????

  2. تجربه “خارج شدن از کانال ها و گروه‌های بی اثر” و “آنفالو یا ساکت کردن پیج‌هایی در اینستاگرام” رو خیلی جدی و ملموس تر از بقیه احساس کردم.
    غیر از همه این موارد، در اوقاتی از روز هم به گوش دادن موزیک هایی در خور حال و هوای اون روز و اون لحظم میرسم که واقعا ارامش بخش و زیباست.
    و البته که گاهی اوقات هم به روش همین دوتایی که عرض کردین و من اول کامنت اشاره کردم، به پاک موزیک هایی میرسم که حال و هوای مغمومی بهم تزریق میکنند و انرژی کل اون روز رو ازم میگیرند.
    درکل یادداشت بسیار مفیدی از تجربیات شخصیتون بود جناب قائدی. خسته نباشید.

  3. فکر کردن و دیدن یک فیلم خارج از ژانر و روتین همیشگی به نظرم خیلی موثر هستند بر این غلبه بر بی حوصلگی

    1. بله من خودم این وقتا میرم اون چیزی که همیسه دلم میخواسته و ولی نخریدم را میخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.