لیست کمالگرایی های من

امروز بعد از یک ماه دوره برا نیروهای درونی غلبه کردم و شروع به نوشتن و منتشر کردن در سایتم کردم

این چند هفته گذشته خیلی به کمالگرایی های پنهان ر خودم فکر می کردم و بهانه هایی که ذهنم می گیرد که کارهای را انجام ندهد را پیدا کردم

  • لپ تاپگرایی : من عموما فقط لپ تاپ را آدم حساب میکنم بین وسایل الکترونیکی و برای همین خیلی کارهایی که با گوشی هم میشود انجام داد و دیگران هم انجام می دهند من انجام نمیدهم . همیشه به خودم میگم برم با  لپ تاپ با کی بورد بزرگ یک اهنگ بگذارم برا خودم و شروع کنم به نوشتن!
    این طور شده که من از نوشتن در سایتم خیلی وقت ها دور می افتم
  • جلسه گرایی : خیلی وقت ها من کارهایی باقی مانده از یک سایت را  وابسته به جلسه حضوری با کارفرما می‌کنم و تغییرات سایت را در حضور وی انجام میدهم که این هم به نظرم برای بهتر انجام شدن کار هست ولی خیلی وقت های کیفیت فدای کمیت زمان اجرا می شود و من حدود ۶ تا پروژه باز و تسویه حساب نشده  دارم.
  • نرم افزارگرایی : من همیشه برای ادیت یک فیلم یا یک پادکست دنبال بهترین نرم افزار هستم که بدون هیچ محدودیت یا اثری در خروجی (واترمارک ) و با اندازه و کیفیت فول اچ دی  فایلی تهیه کنم و انتشار دهم  اما غافل از این که خیلی از دوستان که این پست را الان دارند می خوانند با گوشی اثر گذار ترین رسانه ها را تولید و انتشار داده اند.
  • فرداگرایی: من خیلی ساعتها انرژی شروع یک  کار را دارم ولی به خودم میگم الان دیگه شبه بگذار فردا صبح زود! شروع کن و یهو تا ظهر همه را انجام بده اگه الان شروع کنیم کار نصفه می مونه !
    ساعت را ۷ صبح کوک میکنم ولی وقتی انرژی دارم شب دیر خوابم می برد و صبح دیر بیدار می شوم .
  • سرعتگرایی:  این مورد در نوشته های سایتم خیلی مشخص هست  که من میخواهم خیلی سریع بنویسم و منتشر کنم و این باعث شده که غلط املایی و نگارشی  زیاد در آن به وجود بیاد!
0

2 پاسخ

    1. سلام اره دقیقا این هم مهمه و خودمم هم درگیرش هستم
      ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *