کوچینگ تولید محتوای محصولات آموزشی با ناهید عبدی

کوچینگ طراحی محصول آموزشی چیست؟

چرا به چنین دوره‌ای برای تولید محصول آموزشی نیاز داریم؟

قبل
بعدی

مخاطبان این دوره:

یک میلیون تومان

یک میلیون تومان

یک میلیون تومان

اطلاعات بیشتر

· با یک برنامۀ ساختاریافته و منسجم طی چندماه محصول خود را تولید و عرضه خواهید کرد.

· الگوهایی را آموزش می‌بینید و به کمک آن‌ها قادر خواهید بود بارها و بارها محصولات آموزشی مختلف را تولید و منتشر کنید.

· یک برند حرفه‌ای‌تر در زمینۀ کاری خود خواهید ساخت و با این روش از دیگر افراد فعال در حوزۀ خود متمایز خواهید شد.

· محصولی خواهید داشت که با کمک آن درآمدزایی می‌کنید.

· با به‌روزرسانی مداوم محتوا می‌توانید محصولتان را طی ماه‌ها و سال‌ها کامل‌تر خواهید کرد و از این طریق، ارزش بیشتری برای مخاطب و برای خودتان ایجاد خواهید کرد.

· جامعۀ مخاطبانی را در فضای دیجیتال شکل می‌دهید که می‌توانید انواع محتوا را برایشان تولید کنید و ارتباطتان را محکم‌تر کنید.

· با هر هفته ارائۀ گزارشی از پیشرفتی که داشته‌اید، نقاط قوت خود را تقویت کرده و روی بهبود نقاط ضعف کار کنید.

· با کار گروهی و تولید محصول آموزشی در کنار دیگران، تعهد بیشتری برای تولید خواهید داشت و در موعد سه ماهه قادر خواهید بود محصول خود را در بازار منتشر کنید.

· محتوای آموزشی تولید شده را با روشی درست تبلیغ می‌کنید، صفحه محصول را می‌نویسید و آن را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار می‌دهید.

داشتن مخاطبان گسترده در سراسر ایران و کسب درآمد مداوم و غیرفعال، نه دور از ذهن است و نه برای معدودی از افراد قابل تجربه.

فقط کافیست اصول درست تولید محتوا را یاد بگیرید، برای مخاطب ارزش ایجاد کنید، چیزی به زندگی او اضافه کنید و مانند یک حرفه‌ای حضور داشته باشید.

در این دوره یاد می‌گیریم این موراد را در قالب محتوای یک دورۀ آموزشی پیاده‌سازی و اجرا کنیم.

جداول، چک‌لیست‌ها، نمودارها و ابزاری دیگر برای تولید محتوا به شکل مرتب در اختیار شما قرار می‌گیرد.

کافی است این ابزار را هر روز استفاده کنید، جاهای خالی را پر کنید، طبق دستورالعمل بیان شده پیش بروید و همراه با اعضای دیگر گروه که مسیر مشابه را طی می‌کنند، محتوای آموزشی را در طی زمان شکل د هید.

در این صورت می‌توانید در کمترین زمان ممکن، محتوایی آموزشی ارزشمند برای مخاطب تولید کنید.

اگر نتیجۀ متفاوت می‌خواهید باید کاری متفاوت انجام دهید.

و برای انجام یک کار متفاوت نیازمند شکل متفاوتی برای تولید محتوا هستید.

 

تولید و نشر محتوا وقتی ارزشمند است که نه فقط یکبار که به شکلی مرتب بارها و بارها تولید و عرضه شود. اعتبار یک تولیدکنندۀ محتوا یا فعالی این حوزه در این است که بتواند محتوایی متنوع را بازتولید کند، اصلاح کند و بهبود ببخشد.

داشتن الگویی مشخص برای تولید محتوای آموزشی که قابل تکرار باشد، می‌تواند به تولید محصولات آموزشی متنوع منجر شود.

در این دوره به چنین الگویی دسترسی خواهیم داشت. با راهکارها و تکنیک‌های ارائه دشه در این حوزه، می‌توانیم بدون محدویت محتوا تولید کنیم.

تکنیک‌ها و روش‌های ارائه شده نه فقط خاص محصولاتی مشخص که می‌تواند به عنوان اصولی برای تولید انواع محصولات مورد استفاده قرار بگیرد.

برای شرکت در دوره فرم زیر را پر کنید